Monday, April 25, 2011

United & Chelsea Ingin Beli Samir Nasri


Pengurus Arsenal, Pening memikirkan soal pemainnya, Samir Nasri yang dikatakan belum mahu menyambung kontrak yang panjang bersama Arsenal. Dan Keadaaan ini juga dimanfaatkan oleh United dan Chelsea. Lapor Bettor.com

Wenger dan agen Nasri masih lagi berbincang soal masa depan dan kontrak Nasri. Jika masalah ini terus mengalami jalan buntu, Wenger terpaksa menerimanya dan melepaskan Samir Nasri.

Nasri Sempat beraksi hebat di awal musim ini, Namun di pertengahan jalan,penampilan Nasri mula menurun seiring merosotnya pasukan Arsenal di akhir musim ini. Dan Arsenal dikatakan sukar untuk memenuhi permintaan naik gaji Nasri sebagai syarat untuk  perpanjangkan kontraknya.

Jika itu terjadi, Pengurus United, Sir Alex Ferguson sedia membawa Nasri ke Old Trafford. Dan Carlo Ancelotti  juga dikhabarkan berminat  ingin membawa playmaker muda itu ke Stamford Bridge.

Tekanan dirasai oleh Wenger sekarang apabila agen nasri memaklumkan, dia akan memikirkan jika ada Tawaran & Gaji yang lebih tinggi daripada United & Chelsea

Selain itu, Dengan keadaan Arsenal yang tidak pernah menjuarai Kejuaraan selama enam musim berturut-turut membuatkan Nasri berfikir panjang untuk terus kekal. Sebaliknya jika dia ingin ke United ataupun Chelsea, Kedua-dua kelab ini menjanjikan kejuaraan.

No comments:

Post a Comment