Wednesday, March 23, 2011

Suarez : Bagi saya masa untuk cemerlang


 Penyerang Liverpool, Luis Suarez menyatakan kelab tidak mempunyai banyak perlawanan dan ianya menyebabkan beliau tidak dapat mempamerkan aksi sebenar.

Dirk Kuyt menjaringkan hatrik ketika bertemu Manchester United Sabtu lalu tetapi Suarez merupakan hero sebenar dalam perlawanan di Anfield itu dengan beliau membawa masalah besar kepada semua pertahanan United sepenjang perlawanan itu.

Suarez membuat kejutan dengan melepasi empat pertahanan United yang masing – masing berada pada posisi yang dekat untuk menghantar bola kepada Kuyt bagi gol pertama Liverpool yang merupakan satu aksi yang menakjubkan.

Tetapi dengan Liverpool tersingkir dari Piala FA, dan Suarez tidak boleh bermain dalam Piala Europa menyebabkan Suarez hanya akan bermain maksimum dua perlawanan pada bulan depan bersama Liverpool.

“Ianya sukar bagi saya untuk mendapat tahap fizikal yang sepatutnya,” kata Suarez. “Jadi ianya mengambil sedikit masa sebelum penyokong melihat yang terbaik daripada saya. Tetapi saya berusaha ke arah itu setiap hari.”

No comments:

Post a Comment