Saturday, March 26, 2011

Lucas Seronok Mengecewakan Kenny Dalglish

Lucas Leiva percaya perlawanan persahabatan pada hujung minggu ini bersama Scotland adalah amat penting untuk Brazil tetapi pengakuanya itu telah membuat pengurus kelabnya Kenny Dalglish kecewa.

Lucas,24, telah bermain dengan cemerlang sejak kepulangan Dalglish ke kelab Liverpool awal tahun ini yang mana telah membawa 'The Reds' ke posisi ke 6 Liga Inggeris.

"Ianya adalah perlawanan yang penting untuk kami," kata Lucas kepada 'Sunday  Clash' di Emirates. "Kami telah kalah perlawanan sebelum ini jadi, tekanan terhadap kami adalh tinggi. Ttepai kami mempunyai pasukan yang baik da saya berharap kami akan bermai dengan amat baik. Saya juga berharap kami akan main dengan penuh konfiden untuk baki perlawan."

Dalglish membuat Lucas antara pemain yang penting dalam skuad Liverpoool dan Lucas mengaku dia menikmati karier di Liverpool.

"Kenny adalah yang terbaik, bukan saja kepada saya  teteapi ukepada semua pemain dan juga peminat," kata Lucas. "Anda tahu yang dia adalah amat penting bagi kelab ini jadi, semua yang dia adalah demi kepentingan kelab dan juga masa sepan kelab. Dia telah melakukan yang terbaik. Semua pemain menkmati masa-masa bersamanya.


No comments:

Post a Comment