Monday, March 28, 2011

Bek Roma, Mexes Mahu Kekal Di Italy

Bek Roma Phillipe Mexes telah dikaitkan dengan perpindahan ke England apabila kontrak nya luput pada musim panas ini.

Pemain kebangsaan France Mexes, 28, telah dikaitkan dengan perpidanhan ke Arsenal dan Liverpool di England, sementara AC Milan dan Juventus sedang memerhatikan situasi nya di England.

Dia berkata,"Memang benar kontrak saya akan luput, tetapi saya agak tenang menghadapi situasi begini. Saya akan tunggu dan akan pertimbangkan masa depan. saya tidak akan pergi emana-mana, tetapi saya akan membuat keputusan pada beberapa bulan yang akan datang.

"Milan? Saya tidak akan berkata apa-apa tentanya termasuklah pembaharuan kontrak di Roma dan perpindahan ke England. Saya tiada apa yang hendak dikatakan melainkan jika saya meninggalkan Roma, Saya lebih senang untuk kekal di Italy. Saya tahu Serie A adalah terbaik dan mereka mengenali saya lebih dari France.

"Saya tiada minat untuk pulang ke Ligue 1, walaupun kelab besar. Tiada apa yang boleh dilakukan dengan duit. Saya masih banyak perlu belajar.

No comments:

Post a Comment